Weslo Cadence 21.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Weslo Cadence 21.0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Van Stralen 08-10-2012
Geschreven voor: Weslo Cadence 21.0

Heb deze loopband gekocht in een grote winkelketen voor 409 euro, maar al na 2 weken kwam ik erachter goedkoop is duurkoop omdat de hellingshoek niet meer werkte.

Na 2 maanden ging het loopvlak en de demping scheuren.
Ook vind ik het display erg onduidelijk omdat de lettertjes klein zijn, dus niet goed leesbaar.

Qua gebruik viel het tegen vanwege een klein loopoppervlak

Qua comfort was het vlak erg hard en niet zo stabiel en af en toe haaperde de band

Nu verkocht (weggegeven) via marktplaats, een zeer slechte aankoop dus.
Zelfs voor bovenstaande prijs, jammer jammer jammer!!!”

Officiele reactie van FitnessBenelux 12-10-2012

Beste van Stralen,

Wat vervelend dat u zo teleurgesteld bent over uw aankoop!
Wij hebben begrepen dat u de loopband heeft gekocht via een buitenlandse uitverkoopwebsite. Uw loopband is dus niet in Nederland aangeschaft. Ook heeft u geen aankoopbewijs meer zodat we niet kunnen traceren of het daadwerkelijk over exact hetzelfde model gaat.
Fitness Benelux is exclusief distributeur voor het merk Weslo in Nederland en verkoopt Weslo aan dealers in Nederland.In Nederland worden alle producten gecontroleerd middels strenge kwaliteitseisen. Wij herkennen dan ook uw klachten niet bij de loopbanden die via de erkende dealers worden verkocht. In tegenstelling de klanten zijn juist erg tevreden en enthousiast over dit model. Uw product kan wel een gebruikt of disfunctionerend uitverkoopmodel zijn geweest en dan is inderdaad goedkoop duurkoop. Wanneer u in Nederland had gekocht had u 3 jaar service en garantie aan huis gehad. Wannneer u contact met ons had gezocht hadden wij zelfs wel voor u naar de band willen kijken. Maar we begrijpen dat u hem al weer heeft verkocht. In ieder geval vinden we het nogmaals erg vervelend voor u en hopen dat u in de toekomst meer geluk heeft met het aanschaffen van producten. En langs deze weg willen wij andere consumenten aanraden via erkende dealers en in Nederland onze producten aan te schaffen.

Sportieve groeten Fitness Benelux

henkvandriel 14-02-2012
Geschreven voor: Weslo Cadence 21.0

dit is zeker een goede koop geweest. Met het slechte weer wil ik toch lekker hardlopen en dan is een loopband thuis een uitkomst. Ik was lid van de sportschool maar stond eigenlijk alleen maar op de loopband vandaar dat ik er nu thuis 1 heb. Ivm hardlopen heb ik gekeken naar een lang loopgedeelte en een hellingshoek die je tijdens het lopen kunt aanpassen en dat natuurlijk in combinatie met een goede prijs. Ik ben erg tevreden, de loopband loopt soepel en je kunt merken dat het degelijke kwaliteit is. Het verlichte display is ook handig in deze donkere dagen. Mijn vriendin maakt er ook gretig gebruik van en zij is al aardig wat afgevallen met de afval programma’s die erop zitten.

dinie59 31-01-2012
Geschreven voor: Weslo Cadence 21.0

ik ben een fanatiek wandelaarster, maar het is jammer genoeg niet altijd mooi weer. Dus ben eens op zoek gegaan naar een loopband. Mijn weslo loopband heeft een dempingssysteem (was een verreiste ivm mijn knieeen), je kunt de hellingshoek instellen terwijl je aan het lopen bent (bultje op en af), en ik ben nu al aardig wat afgevallen door de afvalprogramma's die erop zitten. En als ik klaar ben klap ik hem netje op zodat hij niet teveel ryimte in beslag neemt. Dus ben je op zoek naar een goede loopband koop dan deze!